23-12-2019

Actualités du laboratoire LTT:

Decembre 2019

A conference Presented by Docteur Yousra Bekhti :
  • Les applications de machine learning et deep learning.

Novembre 2019

A conference Presented by Professor SHAIEK Hmaied of the CNAM of Paris, FRANCE.
  • La course des formes d’ondes candidates pour la 5G/6G : impact des amplificateurs de puissance et techniques de réduction du PAPR.

Octobre 2019

Two conferences presented by Professeur EL HILLALI Yassin of Polytechnic University of Hauts-de-France, Valenciennes.
  • Les systèmes embarqués dans les ITS: les systèmes de perception (système radar, caméra, lidar)
  • Les chalenges de l’implémentation hétérogène des systèmes embarqués.

October 2019

DOCTORIAL '2019: Doctoral Evaluation and Monitoring Day
In 3rd Cycle (LMD) and in Sciences (Classical).

May 2019

Two conferences presented by Professor DAYOUB Iyad from the Polytechnic University of Hauts-de-France, Valenciennes, on May 13th and 14th, 2019 in the conference room - Faculty of Technology:

• Towards 5G Wireless Communications Based Cognitive Radio
  • Future Intelligent Transportation Systems (ITS) Communications: Challenges & Perspectives.